Halloween :D!!!

31.10.2012 21:25

 Tak jsem se sem přece jenom dostala :D!!! Pokojík je jakýstakýs uklizenej a mamka je spokojená (alespoň na chvíli). Takže si tu sedím u počítače, koukám na Upíří deníky s čenekem a stříbreným nožem v kapse. No co, je Halloween :D! Škoda že u nás v Prdelákově se neslaví... No, to skoro nikde v ČR... Už jenom kvůli tomu bych se stěhovala do Ameriky! V tomhle ohledu to tam je super... Škoda, že můj zájezd do Anglie padnul. Bráchu jsem natvrdo skoulila aby mi ji zaplatil, ale pro změnu se přihlásilo málo lidí, takže se nejede. A já už se tam tak těšila!!! Chjó... Ty tři týdny jsou asi nekonečný. Mám za sebou teprve 3 dny! Nudááááá :D!!! Tak nějak s přestávkama koukám na Gympl, takže se v tom vůbec neorientuju, ale tlemím se některým hercům. Už se to začíná opakovat. Zejtra píšu z ájiny a zkouší mě z němčiny, já to vůbec neumím, takže fakticky nevím, jak to dopadne xD... Asi půjdu spát. Přichází noc ajá si ještě musím dát svíčky okolo postele... Změnila jsem úvodní obrázek, ale jen na dnešek, hned jak sem půjdu příště, změním ho (ještě nevím jakej). No a jelikož je tady hrooooznej nával, nemusím chvátat, že :D??? Tak zatím, čau ;)...