Menší přestávka

29.10.2012 00:00

  Tak po menší přestávce jsem zpět. Nebyl čas sem chodit, protože s novým školním se na mě navalili nové i staré povinnosti a já lituji, že škola vůbec existuje. Když to shrnu, tak změna přišla a to ta, že už nechodím plavat do Tábora, ale do Příbrami, kam chodím v pondělí a v pátek do posilovny. Zezačátku jsem je vůbec nestíhala, ale pak jsem je celkem dohnala, jenže teď co??? Včera jsem si u Sisiny štípla zápěstí, takže sádra 3 týdny a týden zotavování... Takže fakt super... Nejenomže nebudu moct plavat, ani chodit do posilovny, ale ještě příjdu o Ponyligu. No prostě sezónu už jsem letos ukončila... Co se dá dělat... Nevím, jak často sem budu chodit. Člověk by řekl, že teď, když jsem přišla o 10 hodin sportu týdně+ cesty, budu hromadu času, ale mamka že nééé, že si musím uklidit v pokojíku a kecy sem, kecy tam.. No prostě zarach na comp.... Tak zatím, musím běžet- uklízet pokojík!!!