Šalalalalala :D.... BACK :D!

07.03.2013 13:00

Achjóooo, hrozne dlouho jsem tu nebyla, ale co mám dělat, když vůbec nemám čas?! Začíná mi sezóna, já bych měla trénovat jak vzteklá, ale stejně moc nemůžu, protože jsem teď měla dost zranění a nemohla jsem (pohmožděný kotník, strhlý nehet,....), kondice pryč, naděje pryč, prostě hrůůůůůza.... Alespoň že Bodie mi dělá radost a drezuru šlape jak po másle... Teďka mám prázdniny, takže jsem u bráchy v Praze. PRAHÁÁÁÁÁÁÁÁ ^^.... Krása, jsem najedená, odpočatá a řádim s holkama :D.... Navíc mi Honzík ještě nabídnul, že mi koupí nějakou knížku a mám si vybrat... Fantazyyyyyyyyyyyyy :3.....! Huráááááá :D..... 

Semifinále:

Hobit aneb Cesta tam a zase zpátky   Hunger Games                                       

      Hobit aneb Cesta tam a zase zpátky                                          Hunger Games - komplet                        

Dračí krev               Magnólie a démon                 Inheritance

Dračí krev      Magnólie a démon                Inheritance - brož.